Hjælp

Hvordan får jeg mine billetter? Hvordan får jeg mine billetter?
Hvornår spilles kampen? Hvornår spilles kampen?
Hvor sidder jeg på stadion? Hvor sidder jeg på stadion?
Sidder vi altid samlet? Sidder vi altid samlet?
Er der gebyrer i jeres priser? Er der gebyrer i jeres priser?
Jeg har et spørgsmål eller en klage? Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Hvordan får jeg mine billetter?

Den bestillingsbekræftelse vi sender til dig pr. e-mail, skal du printe ud, og medbringe til London. Her ombyttes den til originalbilletterne hos vores lokale agent i det centrale London. Du skal altså forbi vores agents kontor i London, for at ombytte din bekræftelse til dine originale fodboldbilletter, FØR du tager ud til fodboldkampen. Adresse m.m. på vores agent sendes til dig med din bestillingsbekræftelse. OBS. Har du billetter til Arsenal, QPR eller Chelsea: For disse 3 klubber bruger vi forskellige agenter. Dvs. du skal enten hente billetterne hos vores agent i London ELLER direkte på stadion ELLER på Thistle Marble Arch Hotel i London. Hvilken afhentningsadresse du skal benytte vil klart fremgå af den ”voucher / e-ticket” der sendes til dig senest 7 dage før kampdato, men oftest lige efter du har bestilt dine billetter
Tilbage til Hjælp

Hvornår spilles kampen?

Fodboldkampe i England kan flyttes fra lørdag til søndag, og omvendt, samt kan ændre tidspunkt, og dette kan ske med kort varsel! Ændring af dag og tid skyldes oftest tv-transmissioner eller at en cup-kamp(FA, LIGA, CL etc.) bliver planlagt tæt på en anden fodboldkamp, og derfor rykkes denne mellem lørdag og søndag. Spilletidspunkt kan ligeledes rykkes med kort varsel og varierer mellem kl. 12:00 og 18:00 lørdag og søndag. Det samme gælder for midtuge kampe der kan rykkes mellem tirsdag og onsdag, og typisk har spilletidspunkt mellem 17:00 og 21:00. Vi kontakter dig ikke med endelig dato & tid, men vi vil så vidt muligt prøve at skrive endelig dato på vores hjemmeside 3-5 dage før kampweekend.
Tilbage til Hjælp

Hvor sidder jeg på stadion?

Du vil altid blive placeret blandt hjemmeholdets tilskuere eller i neutral zone. Dvs. Du må på ingen måde bære trøjer, huer, halstørklæde eller andet med modstanderens logo eller farver. Du må heller ikke vise sympati for modstanderens hold. Overholder du ikke disse regler kan du blive nægtet adgang til stadion, eller blive bortvist. Når du bestiller dine billetter, vælger du selv kategori på stadion. Her vil du også få en nærmere beskrivelse af kategorierne. Vi kan ikke garantere eller bestille bestemte pladser indenfor kategorierne, vi kan kun garantere pladser indenfor kategorien!
Tilbage til Hjælp

Sidder vi altid samlet?

Bestiller I mere end 2 billetter kan vi ikke garantere at I sidder samlet. I kan godt risikere at blive delt op 2+2, 2+3, 3+3, 2+2+3 etc. Grunden er, at det er klubberne der fordeler vores billetter, og nogen gange kan de og vi ikke få puslespillet til at gå op, og bliver nød til at dele jer op. Men igennem os, kommer I ALDRIG til at sidde alene, altså får single seats, f.eks. 1+1, 2+1 3+1, 3+2+1 etc. Dette er vores garanti til dig, og er en service som mange andre agenter ikke kan levere. Bliver I delt op, vil vi og vores agent gøre alt for I komme til at sidde så tæt på hinanden som overhovedet muligt.
Tilbage til Hjælp

Er der gebyrer i jeres priser?

Ja, den pris du betaler her er inkl. forsalgsgebyr til klubben, vores agent og os. Vores agent er officiel samarbejdspartner for de klubber vi sælger til her på siden, og derfor er alle priserne (inkl. gebyrerne), godkendt af såvel agent som klubberne. Gebyrerne betyder, at der kan være stor forskel på den pris du betaler her, og den pris der er påtrykt de billetter du får udleveret, specielt til A-kampene som f.eks. mod Manchester United, Liverpool, Manchester City, Champions League, Europe Leauge, sidste kamp i sæsonen og når Londonhold møder hinanden indbyrdes(Lokal Derbys).
Tilbage til Hjælp

Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Skulle der opstå nogle spørgsmål eller klager, bedes I kontakte os på helpdesk@ticmate.com eller under "KONTAKT" på vores site. Venligst noter, at alle spørgsmål og/eller klager skal være os i hænde senest 14 dage efter kampdatoen. Modtager vi spørgsmål og/eller klager efter 14 dage, kan vi ikke garantere vi kan være behjælpelige på nogen måde!
Tilbage til Hjælp

 

Varekurv